مووینه_ دانلود فیلم با بهترین کیفیت [کاملا رایگان]

دانلود و تماشای آنلاین فیلم به صورت کاملا رایگان

مووینه_ دانلود فیلم با بهترین کیفیت [کاملا رایگان]

دانلود و تماشای آنلاین فیلم به صورت کاملا رایگان

11فیلم ترسناک که نباید تنهایی ببینید

فیلم های ترسناک به خودی خود شامل چند دسته می شوند ، اما گاهی اوقات مغز شما به دنبال خونریزی بیش از حد در یک فیلم هالووین است. این یک واقعیت تأسف بار از نقد فیلم است که احتمالاً ترس از همه ژانرها کمتر مورد توجه است. فیلم های ترسناک که اغلب توسط تماشاگران سینما کم امتیاز در نظر گرفته می شوند و تقریباً کاملاً توسط آکادمی جشنواره ها نادیده گرفته می شوند، هیجان های ارزان قیمت برای بینندگان مشتاق این ژانر محسوب می شوند.

با توجه به این موضوع، ما لیستی از فیلم های سبک arthouse از ژانر ترسناک را که برای طرفداران این ژانر پرماجرا کمتر مورد توجه قرار گرفته است، گردآوری کرده ایم. شما می توانید با ورود به سایت مووینه در بخش ژانر فیلم های ترسناک دانلود فیلم ترسناکLinks to an external site. انجام دهید یا به صورت آنلاین فیلم های ترسناک را تماشا کنید و لذت ببرید.

68

فیلم ترسناک Raw 2016

فیلم های ترسناک به کارگردانی زنان متاسفانه به دلیل تبعیض جنسی گسترده صنعت فیلم، بسیار کم است، اما برای کسی که می داند زنان به اندازه یا بیشتر از مردان در این ژانر نقش داشته اند، واضح است. شاهکار ترسناک ملودراماتیک کارگردان فرانسوی ، جولیا دوکورنو ، به نام خام نمونه ای از تسلط کامل بر ژانر است: دو خواهر که در یک مدرسه دامپزشکی سورئالیست و آینده نگرانه قرار دارند ، با خواسته آدمخوارانه غیر قابل توضیح خود مبارزه می کنند. اگرچه پیش فرض این داستان وحشیانه است ، اما این فیلم بسیار مهیج و متفکرانه ای بیان شده است.

 

69

فیلم ترسناک Climax 2018

گاسپار نوئه کارگردان این فیلم با کاوشهای روانگردان خود در مرگ در فیلم هایی مانند Enter the Void و برگشت ناپذیر مشهور شد. Climax از همان دوربین فیلمبرداری و پالت های رنگی عجیب و غریب کارهای قبلی خود استفاده می کند اما بهانه فلسفی را کنار می گذارد، و این فیلم بسیار بهتر از آب در آمده است. خلاصه: یک گروه رقص معاصر فرانسوی از مبارزان سالن رقص و رقصنده ها شب گذشته را قبل از یک اجرای مهم جشن می گیرند، وقتی کسی بیش از حد اسید به نوشیدنی های همه می ریزد. گروه شروع به جنون می کند در حالی که آخرین بار تمرینات روزمره خود را انجام می دهد. سپس، خشونت آغاز می شود - تنظیم موسیقی متن خانگی فرانسوی تند و تیز. بدن رقصنده ها - انقباض ، چرخش و فرو رفتن در فراموشی - است که زمینه ای را فراهم می کند که شکست کلی قهرمانان در آن جابجا می شود.

 

فیلم ترسناک Antichrist 2009

لارس فون تریر با خروجی سینمایی اخیر خود قطعاً از انتهای عمیق فرو رفته است ، اما همچنان نگاهی کاملاً نگران کننده به پوچ گرایی شدید و روان پریشی دارد. شارلوت گینسبورگ و ویلام دفو نقش یک زوج متاهل هستند که فرزندشان به طرز فجیعی درگذشته است. آنها به یک کلبه آرام در جنگل که در آن شروع به تدبر در مورد ماهیت شر می کنند سفر می کنند. روشن می شود که هیچ یک از آنها واقعاً قدرت واقعیت را نداشته اند ، و آنها به دلیل از بین رفتن عقل و عقیده خود - کاملاً به معنای واقعی کلمه - خود را مثله می کنند. تز فون تریر این است که در نهایت وجود بشر ذاتاً نفرت انگیز است، مانند این فیلم. اما این فیلم را بسیار عجیب و غریب و غم انگیزترین ساخته است.

 

فیلم ترسناک Inland Empire2006

کیهان شناسی مبهم و غیرقابل انکار دیوید لینچ با آخرین فیلم بلند خود به نتیجه منطقی رسیده است. این کابوس 3 ساعته و غیر روایت با لورا درن شروع می شود ، در نقش بازیگری که ممکن است ذهن خود را از دست بدهد یا نباشد ، به طور تصادفی یک شی نفرت انگیز را کشف می کند. آنچه از آنجا اتفاق می افتد دقیقاً قابل توضیح نیست اما مطمئناً وحشتناک است. آیا او شخصیت های مختلفی را بازی می کند یا شخصیت های متعددی دارد؟ آیا او دچار یک ناراحتی عصبی است یا واقعیت در اطراف او فرو می ریزد؟ صحنه هایی از خرگوشهای ضد کمدی سوررئالیستی متروکه لینچ ، که به طور گیج کننده ای در میان فیلم ها به وجود می آیند ، در طی آن ، اسم حیوان دست اموزهای انسان نما با کلیشه های جدا از هم و غیرمنسجم و با یک آهنگ خنده آور دلهره آور صحبت می کنند. علی رغم اینکه وقایع واقعی به طور کامل منسجم نیستند ، فیلمبرداری لینچ در کل عالی باقی می ماند.

 

 

فیلم ترسناک Suicide Club, or Suicide Circle2001

برای مدتی ، میزان خودکشی در ژاپن یکی از بالاترین در کشورهای پیشرفته بود - اما به دلیل تابوهای فرهنگی ، این موضوع در تحقیقات روانی و هنری همچنان تحت بررسی قرار نگرفت. باشگاه خودکشی با در پیش گرفتن موضوع به جنجال پرداخت. در این شاهکار رویایی ، کارگردان Sion Sono نوعی پارانویای فرهنگی فراگیر را در میان یک داستان ارواح گروتسک که در بالای یک توطئه فرهنگ پاپ قرار دارد ، کاوش می کند. اولین سکانس فیلم ، که در آن یک کلاس کامل از دانش آموزان مدرسه جلوی قطار متحرکی که به سمت پاپ شهر خوش بین می رود می پرند ، به نوعی خنده دار و آسیب زاست. در این فیلم قطعاً یک کمپین وجود دارد - حتی یک شماره موسیقی ترسناک از نوع راک نیز در وسط آن جمع شده است - اما داستان در پایان به یک چیز بسیار شوم تر باز می شود.

 

فیلم ترسناک The Cell 2000

اجازه ندهید تیترهای اصلی فیلم (جنیفر لوپز و وینس وان) شما را گول بزنند و فکر کنید این یک ارزش است. سلول یک فیلم ترسناک پر زرق و برق است که توسط آیکو ایشیوکا افسانه ای شناخته می شود. کارگردان Tarsem Singh فیلمنامه علمی-تخیلی و ترسناکی نسبتاً ملایم راجع به روانشناسی در ذهن یک قاتل زنجیره ای گرفت و آن را با طراحی تولید مجلل و تخیل گوتیک نفیس با الهام از هنرمندانی مانند ترنت رزنور ، عجیب و غریب تبدیل به یک آزمایش آوانگارد کرد.

 

70

فیلم ترسناک Videodrome 1983

هنگامی که یک مدیر تلویزیونی متقلب و متخصص در زمینه مواد هیجان انگیز ، یک ایستگاه زیرزمینی را کشف می کند که فیلم هایی از زنان را مورد بی رحمی قرار می دهد ، به یک فرهنگ مخفی گیج کننده و پر از سادومازوخیسم می گیرند. اوضاع عجیب و غریب تر می شود زیرا بدن او شروع به تبدیل شدن به چیزی غیرانسانی می کند. اگر توصیف عجیب به نظر برسد، خود فیلم حتی بیشتر ناراحت کننده است. کروننبرگ با تلفیق آن با فلسفه بودریاردی ، وحشت لاوکرفت را به روز می کند و نتیجه دقیقاً به همان اندازه که به نظر می رسد ، گمراه کننده است.

 

فیلم ترسناک Dogtooth 2009

چه اتفاقی می افتد که پدری کنترل کننده و خشن فرزندان خود را از دنیا محصور کرده و سالها اطلاعات نادرست درباره آنچه در خارج اتفاق می افتد به آنها تغذیه کند؟ و بعد چه اتفاقی می افتد که آن بچه ها شروع به کشف زندگی خارج از این خانه فکر می کنند؟ آنچه در لحظه ها به عنوان یک جهان هسته ای صلح آمیز ظاهر می شود - اگر تا حدی ناپایدار باشد - با طغیان شدید شرارت آغاز می شود. تعداد انگشت شماری از لحظات کمدی نیز وجود دارد: اگر هرگز ندیده باشید کسی این کار را انجام دهد ، رقص چگونه است؟ معلوم نیست یورگوس لانتیموس ، مدیر اخلاقی چه پیامی را می خواست با این شعر بصری شنیع بیان کند: آیا این هشداری در مورد خصومت ذاتی پدرانه است؟ رد روشهای تولید مثل ؟ منتقدان از این فیلم استقبال کردند و نامزد اسکار شدند - تا جایی که سینمای یونان اتفاق می افتد بسیار نادر است - اما برنده نشد. آکادمی احتمالاً چیزی کمی کمتر می خواست .

 

فیلم ترسناک Salò 1975

کارگردان مشهور ایتالیایی پیر پازولینی با اقتباس از  Days of Sodom به عمق ظلم و بیداری انسان روی آورد. در تفسیر مجدد وی ، حقارت های به تصویر کشیده شده در کتاب به دنیای ایتالیای فاشیست اشغال شده منتقل می شود. جنون در حالی است که گروهی از آزادیخواهان شیطانی مردان و زنان جوان را می ربایند تا از آنها به عنوان سو استفاده جنسی استفاده کنند. این فیلم عمدتا یک راهپیمایی بی وقفه از صحنه های شکنجه است که با تخیلات تاریک سورئالیسم در هم آمیخته است: تأملی نگران کننده از اعماق شر و سیاست جنسی استبداد. اگرچه اغلب (و به طور قابل فهم) کاملا غیرقابل تماشا تلقی می شود ، اما فیلم پس از توصیف کارگردان جان واترز ، با احیای انتقادی روبرو شد.


 11فیلم ترسناک که نباید تنهایی ببینید