مووینه_ دانلود فیلم با بهترین کیفیت [کاملا رایگان]

دانلود و تماشای آنلاین فیلم به صورت کاملا رایگان

مووینه_ دانلود فیلم با بهترین کیفیت [کاملا رایگان]

دانلود و تماشای آنلاین فیلم به صورت کاملا رایگان

بهترین فیلم های مارول که ارزش تماشا دارند

مارول تقریباً برای تمام سال 2021 با سریال های بی نظیری که از شبکه دیزنی + خود منتشر می کند طرفداران را راضی نگه داشته است ، سریال هایی همچونواندا ویژن ، فالکون و سرباز زمستانی و البته لوکی.  دنیای مارول با کارکتر های جذاب خودش همیشه توانسته بر تعداد بی شمار طرفدارانش اضافه کند و صنعت خودش را در سطح اول نگه دارد.

فیلم  Avengers: Age of Ultron

تونی استارک روی یک پروژه برای حفظ صلح کار می کند، اما اوضاع از کنترلش خارج می شود و اکنون گروه انتقام جویان باید آلترون، ساخته ی دست استارک را، از رسیدن به اهداف شرورانه اش باز دارند .

 

فیلم The Incredible Hulk

بروس بنر دانشمندی است که در برابر پرتو های گاما قرار گرفته است و هنگام بالا رفتن آدرنالین خونش به موجود سبز غول پیکری تبدیل می شود که کسی جلودار وی نیست . او می کوشد تا خود را درمان کند تا این که از جانب ارتش آمریکا به سرکردگی ژنرال راس موجودی دیگر از امیل پولانسکی افسر ارشد نیروی دریا انگلستان ساخته میشود .

 

فیلم Thor

یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی در سال ۲۰۱۱، بر پایه شخصیت ثور از مارول کامیکس است. این فیلم را مارول استودیوز تولید کرده و توسط پارامونت پیکچرز توزیع شده‌است. این چهارمین فیلم از دنیای سینمایی مارول است. این فیلم را کنت برانا کارگردانی کرده و نویسندگی بر عهدهٔ تیم اشلی میلر و زک استنتز به دن پاین بوده‌است. در ثور، کریس همسورث در نقش ثور، در کنار ناتالی پورتمن، تام هیدلستون، استلان اسکاشگورد، کلم فیور، ری استیونسون، ادریس البا، کت دنینگز، رنه روسو و آنتونی هاپکینز ایفای نقش می‌کنند.

 

فیلم Iron Man2

مخترع میلیاردر، «تونی استارک» که اکنون تمام دنیا از زندگی دوگانه او بعنوان «مرد آهنی» خبر دارند، از طرف دولت تحت فشار قرار می گیرد تا تکنلوژی ای که بدست آورده را به ارتش بدهد. استارک که نمی خواهد به این راحتی اختراعش را در اختیار دیگران بگذارد، تصمیم می گیرد به همراه دوستانش در مقابل دشمنانی قدرتمند بایستد.

 

فیلم Doctor Strange

یک فیلم ابرقهرمانی و اکشن آمریکایی به کارگردانی اسکات دریکسون و نویسندگی دریکسون همراه با سی. رابرت کرگیل و جان اسپیتز است که بر اساس شخصیتی به همین نام از کتاب‌های مصور انتشارات شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است.

 

فیلم Black Widow

یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی در سال ۲۰۲۱ است که بر پایهی شخصیت به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده‌است. ساخت این فیلم بر عهدهی مارول استودیوز بوده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده‌است.


منبع: بهترین فیلم های مارول