مووینه_ دانلود فیلم با بهترین کیفیت [کاملا رایگان]

دانلود و تماشای آنلاین فیلم به صورت کاملا رایگان

مووینه_ دانلود فیلم با بهترین کیفیت [کاملا رایگان]

دانلود و تماشای آنلاین فیلم به صورت کاملا رایگان

۵ انیمیشن که می توانید با بچه ها تماشا کنید

به طور حتم لذت تماشای فیلم یا انیمیشن کنار خانواده و زمانی که همه دور هم جمع هستند لذت دیگری دارد. بچه ها همیشه عاشق دنیای فراواقعی انیمیشنی هستند که پر از شادی و شور و هیجان است. گاهی بزرگسالان نیز به حال و هوای موجود در انیمیشن ها نیاز دارند تا بتوانند حس کودکی را در خود زنده کنند. برای اینکه بتوانید لحظاتی خوشی هنگام تماشای انیمیشن در کنار بچه ها داشته باشید ما در این مقاله اسامی چند انیمیشن محبوب را اورده ایم که برای بزرگسالان نیز تماشایشان واجب است.

Finding Nemo

در جستجوری نمو یک فیلم متحرک در مورد ماهی دلقک به نام نمو ( با صدا پیشگی الکساندر گولد) و پدر اش ، مارلین (با صدا پیشگی آلبرت بروکس) است. وقتی نمو در تلاش برای اثبات خود بسیار نزدیک به سطح شنا می کند و توسط یک غواص گرفتار می شود ، مارلین به دنبال او می رود. مارلین در سفر خود با یک ماهی صخره آبی به نام دوری (با صدای الن دجنرس) همراه است ، که حافظه ای بسیار کوتاه مدت دارد. این فیلم در سال 2003 اکران شد اما همچنان در صدر لیست فیلم های مورد علاقه کودکان و بزرگسالان قرار دارد. فیلم 1 ساعت و 40 دقیقه ای دارای درجه G است ، بنابراین برای کل خانواده سرگرم کننده و مناسب است.

Frozen

به دلیل محبوبیت فوق العاده فیلم چند سال پیش ، بسیاری از والدین ممکن است دیگر مایل به شنیدن کلمه Frozen نباشند. اما بچه ها در هر سنی عاشق این فیلم هستند. در این انیمیشن شخصیت‌های دیگر دیزنی (راپونزل، فلین رایدر (از گیسوکمند)، تیانا (از شاهدخت و قورباغه)، ارورا (از زیبای خفته)و سیندرلا (از سیندرلا) در لحظه‌های خیلی کوتاه حضور دارند. هنگامیکه ملکه السا تصادفاً با استفاده از نیروی سحرآمیز خود، خانه‌اش را در زمستانی ابدی فرو می‌برد، خواهر کوچکترش آنا با مردی از اهالی کوهستان، یک گوزن بازیگوش و یک آدم برفی همراه می‌شود تا شرایط آب و هوایی را تغییر دهد.. مدت زمان پخش این فیلم 1 ساعت و 49 دقیقه است و دارای رتبه PGاست.

Mulan

این انیمیشن در ابتدا در سال 1998 اکران شد و در حال حاضر اقتباس دیگری از فیلم در سال 2020 منتشر شده است. مولان یک زن جوان نترس است که برای نجات از پدر پیر خود به عنوان یک مرد برای نبرد با مهاجمان شمالی در چین تغییر شکل می دهد. این فیلم برای همه کودکان به خصوص دختران احساس غرور و شجاعت می افریند و والدین نیز داستان را دوست خواهند داشت. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 30 دقیقه است و درجه Gدارد (فیلم اکشن زنده به مدت دو ساعت اجرا می شود و دارای رتبه PG-13است).


Toy Story

اولین فیلم این مجموعه در سال 1995 اکران شد و به دلیل موفقیت آن ، اکنون سه دنباله از این انیمیشن وجود دارد. داستان اسباب بازی در دنیایی اتفاق می افتد که اسباب بازی ها زمانی زنده می شوند که انسان در آنجا نباشد. وقتی وندی (با صدای تام هنکس) و باز لایت یار (با صدای تیم آلن) وقتی اندی ، صاحب اسباب بازی ، برای هدیه تولد باز لایت (با صدای تیم آلن) که عروسکی جدید است را دریافت می کند ، عروسک کابوی قدیمی خود به نام وندی (با صدای تام هنکس) را می خواهد دور بیاندازد داستان ماجراجویی عروسک های قدیمی و جدید اندی شروع می شود. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 21 دقیقه است و درجه Gدارد ، اما در مجموع چهار فیلم در این مجموعه وجود دارد.

Hook

هوک داستانی درباره پیتر پن بزرگسال (رابین ویلیامز) و فرزندانش است که کاپیتان هوک (داستین هافمن) آنها را می رباید. این داستان پیتر را برای نجات فرزندان ربوده شده اش به نورلند می برد و در طول راه ، او خاطرات گذشته خود را به یاد می اورد. این فیلم توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده است و داستانی کلاسیک است که کودکان در هر سنی و بزرگسالان را به طور یکسان سرگرم خواهد کرد. مدت زمان فیلم 141 دقیقه است و دارای رتبه PG است.

منبع: دانلود بهترین انیمیشن ها

بهترین فیلم های شان کانری، بازیگر خوش چهره هالیوود

اگر نمی دانستید چه کسی به عنوان جذاب ترین مرد قرن بیستم انتخاب شد باید بدانید که او کسی نیست جز شان کانری. این بازیگر از اواسط دهه 1950 تا اوایل دهه 2000 با نمایش 93 فیلم سینمایی حیرت انگیز در IMDB فعالیت داشته است. شاید به خاطر لهجه منحصر به فرد اسکاتلندی او که سال ها است بازی هایش در ذهن مانده و شاید به خاطر چهره زیبا و منحصر به فردش اما تنها چیزی که ما به طور قطع می دانیم این است: جیمز باند کانری - برای اکثریت قریب به اتفاق - بهترین و به یاد ماندنی ترین نقش 007 تاریخ است.

ما در این مقاله به یادماندنی ترین اجراهای روی صفحه اورا یاد اوری کنیم. بله ، مطمئناً از جیمز باند نام برده خواهد شد ، اما ما همچنین فیلمهای بعدی که او به خوبی در ان ها بازی کرده است را بررسی خواهیم کرد.

فیلم From Russia With Love

در از روسیه با عشق نام دومین فیلم ۰۰۷ است که شان در آن ایفای نقش می کند. باند این بار باید با سازمان بدی که در اولین فیلم باند به آن اشاره شده بود مقابله کند: سازمانی به نام اسپکتر. این فیلم کلاسیک به عمق این سازمان شیطانی می رود و داستانی را روایت می کند که واقعاً کنجکاوی را برانگیخته است. نکته برجسته این فیلم نبرد بین کانری و هم بازیگرش رابرت شاو است که از همه صحنه های جنگی که سینمای 1960 قبلاً دیده بود ، تلخ تر و واقعی تر بود.

Finding Forrester
Finding Forrester

فیلم Finding Forrester

در خلاصه داستان فیلم امده نویسنده ای به نام «فارستر» پس از بردن جایزه پولیتسر در چند دهه قبل دیگر کتابی ننوشته است. پسر شانزده ساله ای به نام «جمال» اشتیاقی نهفته برای نوشتن دارد. این دو، پس از آشنایی اولیه، یک دیگر را به نوشتن تشویق می کنند و به رغم تفاوت سن و پایگاه طبقاتی شان سعی می کنند یکدیگر را در نوشتن همیاری کنند. شان کانری نقشی ارام و درون گرا در فیلم دارد و باید گفت این فیلم در زمان پیری شان فیلم برداری شده است.

فیلم The Hunt For Red October

بر اساس رمان پرفروش تام کلنسی با همین نام ، این یک فیلم باشکوه درباره تنش های جنگ سرد در یک زیردریایی است. کاپیتان جدیدترین و پیشرفته ترین زیردریایی نیروی دریایی شوروی ، مارکو رامیوس (کانری) است که کشتی مخفیانه خود را به ماموریت می رساند ، فرماندهان خود را رها می کند و قصد دارد با افسران خود به ایالات متحده برود. شان کانری آخرین انتخاب برای بازی در این فیلم بود اما در لحظات اخر به گروه پیوست و توانست نقشی متفاوت ایفا کند.

فیلم Time Bandits

در خلاصه داستان فیلم امده «قادر متعال» (ریچارد سن) وظیفه ی «ترمیم» خلقت را به گروهی از کوتوله ها واگذار می کند. آنان نقشه ی کیهان را می دزدند، حفره های زمانش را مشخص می کنند و ناگهان از اتاق خواب «کوین» (وارناک) یک پسر بچه ی انگلیسی سر در می آورند.

The Rock
The Rock

فیلم The Rock

کانری در این فیلم توانست استعداد های بازیگری خودش را به خوبی نشان دهد. در خلاصه داستان فیلم آمده گروهی از تفنگداران ارتش ایالات متحده به رهبری ژنرال هومل (اد هریس) برای رسیدن به اهداف و خواسته هایشان گروهی از بازدیدکنندگان آلکاتراز را در همانجا به گروگان میگیرند و تهدید میکنند که از سلاح های میکروبیولوژیکی بر علیه مردم استفاده خواهند کرد. در این بین پلیس قصد دارد با کمک دکتر گودسپید (کیج) و زندانی باسابقه ای چون میسون (کانری) که بارها از آلکاتراز فرار کرده، بتواند بر توطئه های آن ها فائق آید.

فیلم Indiana Jones And The Last Crusade

در سومین قسمت بسیار دوست داشتنی فیلم ماجراجویی ایندی و یکی از بهترین فیلمهای استیون اسپیلبرگ ، شان کانری نقشی متفاوت را ایفا می کند . با بازگشت به ریشه های خود ، ایندیانا جونز (هریسون فورد) متوجه می شود که پدرش (کانری) زنده و سرحال است اما در هنگام جستجوی جام مقدس توسط نازی ها اسیر شده است. حال ایندی باید پدرش را از مخمصه در بیاور و جام مقدس را از شر نازی ها حفظ کند.

فیلم Goldfinger

به گفته یان فریر امپایر ، گلدفینگر که از نظر منتقدان به عنوان بهترین فیلم جیمز باند تا کنون شناخته می شود . فیلم ۰۰۷: گلدفینگر سومین قسمت از مجموعه فیلم های جیمزباند است. این فیلم با اقتباس از رمانی با همین عنوان به قلم ایان فلمینگ ساخته شده و برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی متن شده است. جیمزباند ماموریت می یابد تا با یک قاچاقچی بین المللی طلا به نام آدریک گلدفینگر مقابله کرده و مانع حمله او به ذخایر طلای کشور آمریکا شود .

The Untouchables
The Untouchables

فیلم The Untouchables

تسخیرناپذیران، اثر برایان دی پالما است. بازیگرانی همچون رابرت دنیرو و شون کانری و کوین کاستنر در آن نفش آفرینی می‌کنند. این فیلم از دیدگاه بسیاری از منتقدان یکی از شاهکارهای دهه هشتاد میلادی است. از نقاط قوت این فیلم می‌توان به کارگردانی بی نظیر آن اشاره کرد. مامور فدرال، «الیوت نس» یک تیم کوچک تشکیل می دهد تا سردسته خلافکاران شیکاگو، «آل کاپون» را پای میز محاکمه بیاورد. به تصویر کشیدن شان کانری در این فیلم بسیار درخشان و خوب است.

اینجا: بهترین فیلم های شان کانری

10 تا از بهترین فیلم جان کیوسک

جان کیوسک ، را احتمالا بیشتر برای بازی در اکثر فیلم های مهم دهه 80 و 90 میلادی میشناسید. او بازیگری موفق در تیپ سازی و شخصیت سازی است و کاری می کند تا به بازی اش عمق دهد. به راستی نمی توان انکار کرد که او یکی از بازیکنان اصلی تاریخ سینما بوده است ، به ویژه در دهه 80 و تا اواسط دهه 2000 .کیوسک بدون شک موفق ترین بازیگر در خانواده تئاتری خود است و خواهرش جوآن در رتبه دوم قرار دارد. در طول زندگی حرفه ای خود ، جان در گروه های تئاتری بی شماری ایفای نقش می کرد.

فیلم Love & Mercy

فیلمی در ژانر بیوگرافی و موزیکال است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این فیلم را که بیل پُلاد کارگردانی کرده درباره زندگی برایان ویلسون خواننده، نوازنده و مؤسس گروه موسیقی بیچ بویز است. فیلم، به صورت موازی دو بخش از زندگی ویلسون یکی در دهه ۱۹۶۰ و دیگری در دهه ۱۹۸۰ میلادی را روایت می‌کند. نام فیلم از یکی از ترانه‌های برایان ویلسون گرفته شده است.در آینده ، کیوسک نقش برایان ویلسون پیرتر و شکسته را بازی می کند ، از نظر روانی محدود است و تحت تاکتیک های بحث برانگیز درمانی 24 ساعته توسط دکتر بدنام یوجین لندی به دام افتاده است.

فیلم Grosse Pointe Blank

فیلمی جنایی و کمدی سیاه و سفید آمریکایی به کارگردانی جورج آرمیتاژ در سال 1997 و با بازی جان کوزاک ، مینی درایور ، آلن آرکین و دن آیکروید است. کوزاک نقش یک قاتل را بازی می کند که برای شرکت در مراسم تجدید دیدار دبیرستان به شهر خود بازمی گردد. این کمدی-اکشن-عاشقانه- برای طرفداران کیوسک و بینندگان معمولی بسیار عالی و برشی زیبا از یک ژانر فرعی ترکیبی است. در خلاصه داستان امده مارتین بلانک» یک مامور حرفه ای است، که برای یک ماموریت به حومه شهر دیترویت فرستاده می شود و بر حسب تصادف جشن تجدید دیدار دوران دبیرستان او نیز در همان مکان برگزار می شود.

فیلم Better Off Dead

این فیلم یک کمدی تاریک دهه 80 است که تماشایش در زمان حال همچنان خنده دار و جذاب است. لین مایر (جان کیوسک) مردی غمگین با خانواده ای بسیار عجیب است که نامزدش به تازگی از او جدا شده است. به همین دلیل ، او تصمیم می گیرد خود را بکشد ، که در آن تلاش ها به طور مداوم و تصادفی توسط دوستان و خانواده بی خیال او خنثی می شود. این کمدی سیاه ، اگرچه کمی احمقانه است ، اما بیانگر تخیل یک مرد جوان است.

فیلم Con Air

فیلمی در ژانر اکشن، جنایی، مهیج است. کارگردان فیلم هواپیمای محکومین، سایمون وست است. این فیلم در سال ۱۹۹۷ میلادی ساخته شد. این فیلم در در سال ۱۹۹۸ در دو بخش بهترین صدابرداری و بهترین موسیقی اصلی نامزد جایزه اسکار شد. اگرچه نقش کیوسک در نقش مأمور وینس لارکین مهم تلقی نمی شود ، اما او به خوبی از پسش بر آمده.

فیلم Being John Malkovich

فیلمی کمدی درام و فانتزی است که در سال ۱۹۹۹ به کارگردانی اسپایک جونز و بر اساس فیلمنامهای از چارلی کافمن ساخته شد. این فیلم موفق شد در سه رشته ی بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه ی غیراقتباسی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن کاندیدای جایزه اسکار شود. «کریگ شوارتس» (کیوساک)، عروسک گردان خیابانی، با اصرار خانواده اش، در شرکت لستر به مدیریت «دکتر لستر» (بین) کاری می گیرد؛ شرکتی که در طبقه هفت و نیم یک برج اداری قرار دارد.

فیلم The Sure Thing

یک دانشجو بنام «والتر» تصمیم دارد به یک سفر جاده ای برای ملاقات با دوستش در کالیفورنیا که دختری جذاب است برود. بطور همزمان یک دانشجوی دیگر هم از دانشگاه والتر که دختری بنام «آلیسون» است‌ برای دیدن دوست پسرش به کالیفورنیا می رود. والتر و آلیسون در ابتدا از هم متنفرند، اما در طول سفر ماجراهایی پیش می آید که تنها مشکل: او باید در سراسر کشور با همکلاسی خود آلیسون (دافنه زونیگا) رانندگی کند و علایق او تغییر می کند. مانند همیشه کیوسک دوست داشتنی و باهوش است به همراه یک شوخ طبعی که به جذابیش افزوده.

فیلم The Thin Red Line

خط قرمز نازک یکی از بهترین فیلم های جنگی تمام دوران است ، شیوه ها و استراتژی های جنگی خاصی را که پیاده نظام ژاپنی در طول جنگ جزیره ای خود استفاده می کرد ، مورد بررسی قرار می دهد ، جایی که مرز بین اخلاق و پیروزی به خطر می افتد. یک سرباز آمریکایی (جیم کاویزل) در حال گذراندن وقت با مردم محلی یک جزیره کوچک در اقیانوس آرام جنوبی است ، دستگیر می شود و مجبور دوباره به جنگ بپردازد. در حالی که نقش جان کیوساک جزئی است اما توانست بسیار تاثیر گذار و دیدنی باشد.

اینجا: بهترین فیلم های جان کیوسک

۱۰ فیلم با امتیاز متوسط که دیدنشان واجب است

ما همیشه هنگام انتخاب یک فیلم مناسب سردرگم می شویم و همین موضوع باعث می شود که تماشای فیلم وسریال را به زمان دیگری موکول کنیم. فیلم هایی با امتیاز متوسط در واقع فیلم هایی هستند که دارای سطح کیفی مناسب به لحاظ داستان و کارگردانی هستند و به همین جهت می توانند هر بیننده ای را راضی نگه دارند. با ما همراه باشید تا ۱۰ فیلم با امتیاز متوسط را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم VAL 2021

فیلمی با محوریت زندگی روزمره وال کیلمر، بازیگری با فیلمهای پیش از این دیده نشده در طول 40 سال. وال داستان مرد افسانه ای است که نقش های افسانه ای مانند بتمن ، داک هالیدی از تامبستون ، جیم موریسون و آیس از تاپ گان را بازی کرد. ویل کیلمر که یک بازمانده از بازیگر های فراموش شده است هنوز در حال بهبودی از سرطان گلو است ، تصمیم گرفته است داستان خود را با یک دوربین به تصویر بکشد.

فیلم Borat Subsequent Moviefilm 2020

ساشا بارون کوهن بورات ۲ را در حالی ساخت که آمریکا و تمام دنیا در قرنطینه کرونایی به سر می برد. بورات با یک شرط از زندان در کشور خود قزاقستان آزاد می شود: بازگشت به آمریکا و بازخرید ابروی قزاقستان با دادن هدیه ای عالی به معاون رئیس جمهور. با کنار گذاشتن طرح داستانی متوسط ، این فیلم با کمک توتار (ماریا باکالوا) به یک فیلم خنده دار و کمدی تبدیل می شود.

فیلم One Child Nation 2019

این مستند دیدنی ناگفته‌ های مربوط به سیاست تک ‌فرزندی در کشور چین را آشکار ساخته .در اوج بحران جمعیت در چین در دهه 1980 ، سیاست تک فرزندی در چین وضع شد که حکم سختی را به مردم تحمیل کرد. این مستندی گیرا در مورد فساد سیاسی ، میهن پرستی در برابر اومانیسم است و این که یک نفر تا کجا می تواند از اطاعت یا انکار معمای اجباری خود پیش رود. این مستند شامل مصاحبه هایی درباره افرادی است که برای نجات کودکان درگیر ، قاچاق کودک را آغاز کرده اند ، پزشکانی که وظیفه "حذف" کودکان غیرقانونی را بر عهده داشته اند و اینکه چگونه تبلیغات سراسری بر همه آنها تأثیر گذاشته است.

فیلم Sound of Metal 2019

نقش آفرینی ریز احمد در این فیلم بسیار دیدنی و تماشایی است. صدا از فلز یک فیلم بسیار دراماتیک از مردی است که شنوایی خود را از دست می دهد و باید زندگی اش را با وضع جدید ادامه دهد. او پس از شنیدن اخبار ناراحت کننده ای مبنی بر بدتر شدن وضعیت او ، سعی می کند به شیوه های استفاده از مواد مخدر سنگین بر نگردد. برنده بهترین تدوین فیلم و بهترین تدوین صدا در اسکار امسال ، همچنین نامزد چندین جایزه دیگر از جمله بهترین تصویر شد.

فیلمManchester by the Sea 2016

منچستر کنار دریا با بازی های کیسی افلک ، میشل ویلیامز و لوکاس هجز ، تصویری خیره کننده از تراژدی از سقوط روح انسانی است. وقتی لی (کیسی افلک) می فهمد که برادرش مرده است و او را سرپرست برادرزاده نوجوانش پاتریک (لوکاس هجز) می کند ، او مجبور می شود شغل خود را رها کرده و به شهر خود برود و در آنجا با تمام آسیب های ناشی از آن روبرو شود.

فیلم The Big Sick

بیمار بزرگ بر اساس داستان عشق واقعی کمیل نانجیانی کمدین و امیلی وی گوردون ساخته شده است. داستان نانجیانی را دنبال می کند در حالی که او برای ایجاد یک حرفه در استندآپ تلاش می کند. با این حال ، این زوج با مخالفت والدینشان برا ادامه رابطه رو به رو می شوند.

فیلم Honey Boy

پسر عزیز ، فیلمی اجتماعی و غم‌انگیز محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی آلما هارل می‌باشد. داستان حول‌محور یک بازیگر خردسال است که سال‌ها سعی می‌کند رابطه‌اش با پدر معتاد و قانون شکنش را بهبود بخشد ، اما این کار برایش کمی دشوار است

فیلم You Were Never Really Here

خواکین فینیکس در فیلم هیجان انگیز وحشتناک و تکان دهنده ای به نام "تو هرگز واقعاً اینجا نبودی" بازی می کند ، داستانی نگران کننده که با نگارش و کارگردانی لین رمزی. جو (ققنوس) یک جانباز جنگی است که در کشتن افراد تبحر دارد ، اما هنگام اجرای اخرین ماموریتش عمیقاً وارد فساد گسترده می شود ، با چالش های پیش بینی نشده روبرو می شود ، آسیب های جنگی او را تحریک می کند و باعث می شود او وارد چالشی بزرگ شود.

فیلم The Report

داستان این فیلم درباره‌ی کارمندی ایده‌آل به نام دنیل جونز می‌باشد که رئیس وی از او می‌خواهد درباره‌ی موضوعی مهم تحقیق کند. اما او خیلی زود پرده از اسرار تکان دهنده‌ای برمی‌دارد.

منبع: بهترین فیلم ها

بهترین فیلم های جنایی سال ۲۰۲۱

متأسفانه از سال ۲۰۲۰ به خصوص برای دنیای سینما و تئاتر، به خوبی یاد نمی شود. هرچند همه این ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل کشور های مختلف بوده است . صنعت فیلم سازی مملو از خلاقانی است که برای ساخت فیلم زندگی می کنند و البته مدیرانی که دوست دارند از این طریق پول در بیاورند. با ما همراه باشید تا بهترین فیلم های جنایی ۲۰۲۱ را مورد بررسی قرار دهیم. برای دانلود فیلم جدید به سایت مووینه مراجعه کنید.

۶) فیلم The Little Things  چیز های کوچک

دنزل واشنگتن در این فیلم در نقش یک معاون کلانتری که به عنون آخرین ماموریت اش باید پرده از قتلی بردارد که به نظر ساده نمی آید. رامی ملک در نقش کمک پلیس در این فیلم ظاهر می شود و به گونه ای مکمل دنزل واشنگتن است. جرارد لتو نیز در نقش مقتول و مظنون در این فیلم مهیج جنایی ایفای نقش می کند. نکته جالب توجه در این فیلم پرده برداری از رازهای گذشته پلیس ها است که ذهن بیننده را به شک می اندازد.

۵) فیلم Wrath of Man  خشم مردانه

به نظر می رسد گای ریچی پس از فیلم های درخشانی که ساخته بود یک فیلم جنایی هوشمندانه ساخته که مخاطبان آن را پسندیده اند.  کارگردان فیلم معروف Snatch ، جیسون استاتهام را در چهارمین پروژه خود انتخاب کرده است. اسکات ایستوود ، هولت مک کالانی ، جاش هارت نت ، جفری دونووان و پست مالون بقیه بازیگران مرد این فیلم هستند. ماموریت ، تعقیب و گریز ماشین ، انفجار همه این ها در این فیلم از گای ریچی به درخشان ترین حالت ممکن وجود دارند.


۴) فیلم nobody  هیچکس

در این فیلم جذاب باب اودرنیک بازیگر و کمدین ۵۸ ساله دقیقاً یک انتخاب غافل گیر کننده از طرف کارگردان مجموعه بوده است. به هر حال حداقل در آغاز کار. هنگامی که سارقین به خانه خانوادگی وی حمله می کنند و او هیچ کاری نمی کند، و تصمیم می گیرد که با آن ها مبارزه نکند ، دوستانش ، خانواده و همکارانش ، ناعادلانه ، او را مسخره می کنند. او یک مرد شکست خورده است تا این که خانه همسایگانش توسط همان خدمه هدف قرار می گیرد و این بار تصمیم به انتقام می گیرد. در اقدامی توطئه برانگیز با آنچه در تاریخچه خشونت دیوید کروننبرگ – و هر فیلم لیام نیسون از سال ۲۰۰۵ تاکنون – به نظر نمی رسد که بازیگر نقش مرد اصلی ما در واقع یک آدم کش حرفه ای بوده و به خوبی انتقام اش را از آن قاتلین می گیرد.

۳) فیلم No Time to Die   زمانی برای مردن نیست

این فیلم آخرین بازی دانیل کریگ به عنوان جیمز باند است که احتمالا همین موضوع بر میزان تماشگران این فیلم تاثیر گذار خواهد بود. این فیلم در ابتدا قرار بود در بهار سال ۲۰۲۰ اکران شود ، از آن زمان چندین بار زمان انتشارش دستخوش تغییر شده است. اکنون به نظر می رسد تاریخ اکرانش کاملاً مشخص شده است و این فیلم یک اکتبر ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. در فیلم که طرفداران جیمز باند به شدت منتظر انتشارش هستند رامی ملک در نقش ضد قهرمان داستان حضور دارد.


۲) فیلم Killers of the Flower Moon  قاتلین ماه کامل

اقتباس مارتین اسکورسیزی  از کتاب “من تو را می شنوم که خانه هایت را رنگ می کنی” از چارلز برانت ، که سرانجام با عنوان “مرد ایرلندی” منتشر شد ، مدتها شایعه ، بحث ، هیاهو ، در پیش دشات. مارتین اسکورسیزی بزرگ هم اکنون پروژه جدیدش را در دست دارد که در سال ۲۰۲۱ منتشر می شود.

فیلمبرداری هنوز در دست اقدام است و ما می توانیم انتظار انتشار داشته باشیم در پایان سال  ۲۰۲۱ این فیلم منتشر شود. اسکورسیزی در درجه اول از دو ستاره بازیگری در کارنامه خود استفاده کرده است: رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو. در این فیلم هر دو را بازی خواهد کرد.

۱) فیلم The Many Saints of Newark  آمرزیدگان شهر نیوآرک

یک فیلم راجع به گروه تبهکار سوپرانو ها که سریالش سال های پیش به اتمام رسید. شاید وقتی صحبت از ژانر جنایی می شود خانواده سوپرانو ها اولین چیزی باشد که به ذهنمان می رسد. آیا نسخه فیلم آن می تواند به اندازه مجموعه تلویزیونی خوب باشد؟  امسال خواهیم فهمیدالبته با توجه به اینکه بازیگری که نقش تونی سوپرانو را بازی می کرد در سال ۲۰۱۳ درگذشت ، یعنی شش سال پس از پایان سریال، شبکه HBO ، هرگز این پروژه را ادامه نداد. اما به نظر می رسد که این فیلم یک پیش درآمد باشد و نقش اصلی فیلم را در دوره نوجوانی و جوانی ببینیم.

در حرکتی که نوید یک تداوم خوب را می دهد – نیازی به گفتن نیست که یک شکل بصری خوشایند باشد – نسخه جوان رئیس اوباش نیوجرسی ، سوپرانو ، توسط پسر جیمز گاندوفینی ، مایکل بازی می شود.

این فیلم اکشن قرار است در سال ۱۹۶۷ ، در جریان شورش های نیوآرک برگزار شود. دیوید چیس ، خالق این برنامه ، این فیلم را نوشته است ، بنابراین به نظر می رسد همه چیز به سریال وفادار باشد. “فیلم در آن زمان به تنش های سیاه پوستان و سفیدپوستان خواهد پرداخت و تونی سوپرانو بخشی از این کار خواهد بود ، اما به عنوان یک  نوجوان.”

منبع: بهترین فیلم های جنایی